این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد.

آیا برنامه ای برای رفتن به انگلیس دارید؟ پس بدون معطلی خود را برای سفر و مهاجرت آماده کنید که قرار است برای مدت طولانی در حافظه شما باقی خواهد بماند. انگلستان کشوری است مملو از مکان های خاص، فرهنگی پر جنب و جوش و تاریخ غنی که این ویژگی ها این کشور را به مکانی توریستی و دیدنی تبدیل کرده است.

word image 61127 1 - جاذبه های گردشگری انگلستان و راهنمای دریافت ویزا و وقت سفارت انگلیس

برای اطمینان از اینکه سفر و مهاجرت شما تا حد امکان راحت و بدون استرس خواهد بود، ما در سفارت 24 تمام اطلاعاتی که در مورد اخذ ویزای انگلیس، تعیین وقت سفارت نیاز دارید را در اختیارتان خواهم گذاشت و حتی هیچ نگرانی در مورد رزرو هتل و پرواز و دریافت بیمه مسافرتی نخواهید داشت.

پس در ادامه با ما همراه باشید تا با جاذبه های انگستان اشنا شوید.

جاذبه های گردشگری انگلستان

در انگلستان، برخی از محبوب ترین مقاصد گردشگری عبارتند از:

  • کاخ باکینگهام

از جمله جاذبه های انگلستان کاخ باکینگهام است که در مرکز لندن واقع شده و نماد عظمت و تاریخ سلطنتی است. بازدیدکنندگان از سرتاسر جهان مجذوب نمای زیبا و گارد ملکه خشن آن می شوند.

درون دیوارهای مجلل آن، اسرار چند صد ساله و انرژی سلطنتی معاصر، ترکیبی جذاب از میراث و نوآوری را به هم می‌پیوندد. کاخ باکینگهام نمایانگر شکوه امپراتوری و میراث فرهنگی است و بازدیدکنندگان برای تماشای سلطنت صف می کشند.

  • بیگ بن

بیگ بن نماد زمان و سنت در شلوغی لندن است. مردم محلی و بازدیدکنندگان صفحه ساعت زیبای آن را که توسط برج الیزابت قاب شده است، تحسین می کنند.

بیگ بن با هر صدای زنگ به طور دقیق گذر زمان را به تصویر کشیده و زندگی شهری را مشخص می کند. بیگ بن برای همیشه مراقب نبض پایتخت بریتانیا خواهد بود، زیرا خورشید در پشت نمای زیبای آن غروب می کند و تیمز را روشن می کند. در واقع می توان ادعا کرد که بیگ بن از جمله جاذبه توریستی و دیدنی انگلستان محسوب می شود.

  • موزه بریتانیا

موزه بریتانیا در مرکز لندن خلاقیت بشری و تنوع فرهنگی را به نمایش می گذارد. از سنگ روزتا تا مرمرهای الژین، تالارهای عظیم آن حاوی مصنوعاتی از تمدن های باستانی است که آن را به یکی دیگر از مکان ها و جاذبه های انگلستان تبدیل کرده است.

بازدیدکنندگان از سالن های پر از شگفتی عبور می کنند و مصریان باستان، یونانی ها و دیگرانی را که سیاره ما را تشکیل داده اند دنبال می کنند. این موزه در هر نمایشگاهی سفر بشریت را بیان می کند و حس کنجکاوی و شگفتی را برانگیخته است.

در حالی که بازدیدکنندگان از زیبایی آن شگفت زده می شوند، موزه بریتانیا کنجکاوی و تخیل را برمی انگیزد و گذشته و حال را به هم متصل می کند.

  • استون هنج

استون هنج در سکوت در دشت بادگیر سالزبری ایستاده و خلاقیت و رمز و راز تمدن های باستانی را به نمایش می گذارد که این ویژگی آن را به یک مکان توریستی و جذاب در انگلستان تبدیل کرده است.

بازدیدکنندگان مجذوب سنگ‌های عظیم مرموز آن می‌شوند که هزاران سال پیش ساخته شده‌اند. با غروب خورشید در پشت این یکپارچه‌های باستانی، تاریخ زمزمه می‌کند و سایه‌هایی را بر حومه شهر بر می افکند. ساختار و اهمیت معنوی استون هنج همچنان یک راز است.

شرایط ورود به انگلستان

از آنجا که انگلیس جز کشورهای حوزه شنگن نیست، شما با دریافت ویزای اروپا نمی‌توانید به انگلستان سفر کنید. در اینجا چند روش کلیدی وجود دارد که باید هنگام سفر و یا مهاجرت به بریتانیا در نظر بگیرید:

  • وقت سفارت انگلیس: ضروری است که وقت مصاحبه ویزای خود را در سفارت یا کنسولگری بریتانیا در اسرع وقت تعیین کنید، به خصوص برای ساکنان غیر اتحادیه اروپا که نیاز به ویزا دارند.
  • رزرو هتل و پرواز: رزرو هتل و پرواز از قبل برای اطمینان از بهترین قیمت ها، به ویژه در فصل های اوج سفر به مقاصد توریستی در بریتانیا، بسیار مهم است.
  • بیمه مسافرتی: برای محافظت از خود در حین سفر، داشتن بیمه کامل مسافرتی که هزینه های پزشکی و یا تاخیرهایی را که انتظارش را نداشتید پوشش می دهد، مهم است.
  • شرایط ویزا: بسته به اینکه اهل کدام کشور هستید، ممکن است برای ورود به انگلستان به نوع خاصی از ویزا نیاز داشته باشید. مطمئن شوید که استانداردهای ویزا را می دانید و درخواست خود را به روش صحیح ارسال کنید.

انواع ویزاهای انگلستان

انگلستان انواع مختلفی از ویزاها را برای اهداف مختلف ارائه می دهد که در ادامه چند نوع رایج و پر درخواست را برای شما لیست کرده ایم:

  • ویزای گردشگری / توریستی: برای افرادی که برای گردشگری، ملاقات با خانواده یا دوستان یا برای اهداف تجاری کوتاه مدت به بریتانیا سفر می کنند می توانند به مدت 3 ماه در این کشور حضور داشته باشند.
  • ویزای تحصیلی: برای دانشجویانی که قصد دارند مدرک یا دوره تحصیلی را در یک موسسه آموزشی معتبر انگلستان دنبال کنند ویزای تحصیلی می تواند گزینه ای مناسب باشد.
  • ویزای کار: برای افرادی که یک موقعیت کاری عالی توسط یک کارفرمای بریتانیا پیشنهاد می شود که معمولاً نیاز به حمایت از کارفرما دارند می توانند به راحتی و با دعوت به کار از ویزای کاری استفاده کنند.
  • ویزای خانوادگی: از دیگر ویزای انگلستان ویزای الحاق خانواده است که فرد برای پیوستن به اعضای خانواده که شهروند بریتانیا یا مقیم بریتانیا هستند می تواند این ویزا را گرفته و به راحتی وارد خاک این کشور شود.
  • ویزای تجاری: برای افرادی که در جلسات تجاری، کنفرانس ها یا جلسات آموزشی در انگلستان شرکت می کنند، که اغلب به عنوان ویزای بازدیدکنندگان استاندارد برای تجارت شناخته می شود می توانند ویزای تجاری را از آن خود کنند. برای این نوع ویزا باید یک دعوتنامه تجاری دریافت کنید.

پیش نیاز های ویزای انگلیس

پیش نیازهای دریافت ویزای انگلستان بسته به نوع ویزای مورد نظر شما متفاوت است. با این حال، برخی از پیش نیازهای رایج عبارتند از:

  • فرم درخواست ویزا تکمیل شده
  • پاسپورت معتبر
  • عکس‌های با اندازه پاسپورت
  • مدارک پشتیبان
  • اطلاعات بیومتریک
  • هزینه درخواست ویزا
  • الزامات سلامتی جسمی و روانی

لطفاً معیارهای ویزا را به دقت بخوانید و تمام مدارک مورد نیاز برای حمایت از درخواست خود را ارائه دهید. شرایط ویزا بسته به ملیت و موقعیت متفاوت است. برای اطلاعات خاص، به وب سایت دولت بریتانیا یا سفارت یا کنسولگری محلی خود مراجعه کرده و یا برای آگاهی از شرایط با سایت سفارت 24 در ارتباط باشید.

چگونه برای قرار ملاقات خود در سفارت انگلیس آماده شویم؟

قبل از قرار ملاقات خود در سفارت بریتانیا، معیارهای درخواست ویزا را در وب سایت دولت انگلستان بررسی کنید. پاسپورت، فرم درخواست ویزا، مدارک مالی، برنامه سفر و سایر مدارک را همراه داشته باشید. فرم را با دقت پر کنید و دوباره چک کنید. وب سایت مرکز درخواست ویزا یا سفارت انگلستان می تواند وقت شما را تعیین کند.

به موقع در جلسه سفارت با لباس مناسب و با تمام مدارک آماده شده شرکت کنید. مصاحبه کنندگان ممکن است در مورد برنامه های سفر و امور مالی شما بپرسند. سعی کنید تمامی دستورالعمل های افسر ویزا را به دقت دنبال کنید. با پیروی از این مراحل و آماده شدن، می توانید چشم انداز درخواست ویزا خود را بهبود بخشید.

نتیجه گیری

سفر به جاذبه های برتر انگلستان مستلزم آمادگی دقیق و تخصص ویزا است. با بررسی الزامات ویزای گسترده دولت بریتانیا برای همه اسناد مربوطه شروع کنید.

توصیه می شود وقت سفارت یا کنسولگری انگلیس را زودتر تعیین کنید، مخصوصاً برای ساکنان غیر اتحادیه اروپا که به دنبال ورود هستند. تصور کنید قرار است استون هنج یا کاخ باکینگهام را کاوش کنید. مشهورترین مکان‌های انگلستان با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی مناسب، نوید تجربه‌ای شگفت‌انگیز پر از تاریخ، فرهنگ و زیبایی جاودانه را می‌دهند.

در انتها باید خاطر نشان کنیم در تمامی این مسیر پیچیده و پر پیچ و خم سایت سفارت 24 قرار است در زمینه های ویزای انگلیس و گرفتن وقت سفارت در کنار شما باشد تا سفر به یادماندنی و خاطره انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورد.

آهنگ بدون نظر 8 views

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !